13 augusti 2011

Idag åkte jag till stallet väldigt tidigt, var väl där runt 08:00... skulle släppa ut en häst i vårat stall - Harald. Efter det red jag Buster. Red dressyr i paddocken, och det gick skitbra! Han var verkligen sammarbetsvillig och jag fick ner honom i en jättefin form. Jag använde sporrar, dock behövdes de inte så mycket. Jag använde även en gummisnodd, satte den väldigt löst. Använde den mest som hjälp för honom, för han drar upp huvudet rätt lätt. :P
Imorgon ska jag lika tidigt till stallet, ska släppa ut Harald och ha lektion för Busters ägare. Det ska bli jättekul - och framförallt lärorikt!
Jag kommer även skriva lite info om vårat stall, hästarna och visa några bilder. :)
/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0