Hallå!

Idag har jag varit i stallet. Jag kom runt 8, släppte ut en häst i vårt stall nämligen. Sedan hämtade jag Buster och borstade honom och mockade hans box. Sedan hade jag lektion för hans ägare, det gick hur bra som helst! Vi övade lite på galoppfattningarna och framåtbjudningen! :)
Efter min lektion så stannade jag och hennes dotter på 6 år kvar i stallet. Vi putsade träns och sadlar, gosade med kaninerna och annat skoj. :)
Imorgon ska jag upp tidigt igen, Buster ska sova inne p.g.a att det regnar så mycket. Dessutom ska jag rida honom, tänkte ta en lugn barbackatur i.o.m att han har arbetat så duktigt i två dagar nu. Älskade hästen! <3
Jag är ledsen för att jag inte har lagt upp bilder på stallet och hästarna än, kan fixa det till imorgon.
Hugs / Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0