Hej!

Igår hade jag som sagt hoppträning för Busters ägare - det gick kanon! Vi hoppade runt 50 cm. Jag tror att vi behöver ha sporrar när vi hoppar för att få lite extra fart på honom så han hamnar rätt framför hindret, annars skötte han sig galant! Han är så bra.<3
Idag hoppade jag igen. Hoppade runt 60 cm. Han sparkade bakut en gång för spöt, men sedan skötte han sig jättebra. Älskade ponny! <3 :D
Imorgon ska jag antingen träna NH eller ta ett dressyrpass i paddocken tillsammans med min kompis Alexandra och "hennes" häst Harald. Det kommer bli jättekul! Om ni har några bra tips på NH eller dressyrträningar så kan ni ju skriva en kommentar, det uppskattas något enormt! :)
Nu är det bara några dagar kvar av sommarlovet - det gillas verkligen inte! Jag börjar på tisdag, och vissa här i göteborg har redan börjat. Usch säger jag bara! Jag vill ju fortsätta vara i stallet 24/7... Men jag har hittat ett bra hästgymnasium som jag troligen kommer börja på, och då kommer jag ha egen häst (ska skaffa någonstans nästa år, våren ungefär) som man får ha gratis uppstallad på gymnasiet. Det kommer bli awesome! :D
Godnatt på er!
/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0