Hej!

Ledsen att jag inte uppdaterat bloggen, har sovit i stallet nämligen! Ska uppdatera nu! ;)
I fredags regnade det hela tiden (det öste ner konstant i 3 timmar) och jag red Buster i paddocken (Dressyr). Det gick helt ok!
Igår var jag ute och red i skogen med Alexandra, sedan gjorde vi lite NH i paddocken på kvällen.
Idag har jag varit ute vid Huke och ridit. Övade mycket på formen och så. Han hade en fin form i traven och skritten i slutet, kändes bra! Red dessutom Alexandras medryttarhäst Harald, övade mycket form med han med. Red båda barbacka. :)
På tisdag börjar skolan igen! Längtar inte direkt...
Imorgon ska jag tidigt till stallet, ska rida ut med min syster (hon lånar Harald). Sedan ska jag pyssla med Buster, göra saker som måste göras osv. Dessutom ska jag titta in på Myone och kanske handla lite saker till Buster. :)
Uppdaterar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0