Hej!

Ledsen att jag inte bloggade igår, glömde helt enkelt av. :) Iallafall, igår red jag en barbackatur på Buster till lösdriften, vi hoppade något litet hinder på vägen annars skrittade vi mest. Han är så underbar, min lilla häst! <3
Idag hoppade vi på ängen, men med sadel. Det gick väldigt bra, han är så duktig! Efter att vi hoppat lite red vi till en lång raksträcka där vi tog en lång, härlig galopp. Han tyckte det var jättekul att få sträcka ut sig och galoppera på i sin egna takt. :)
Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen, för imorgon ska jag ha hopplektion för Busters ägare. Det ska bli jättekul verkligen, längtar. :) Hoppas bara att det går bra, för de hoppas man ju såklart. Jag vill ju att hans ägare ska tycka att det är bra att jag rider honom. Jag sätter väl lite för mycket press på mig, men jag är ju en perfektionist... :P
Hoppas ni har en härlig, varm tisdag. Det har dock inte vi i göteborg, men ändå! ;)
/Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0